World of Warcraft, školski je primjer masovno zarazne igre. Službeno kategorizirana kao MMO-RPG (Massive Multiplayer Online – Roleplaying game) u velikom se stilu vraća s osmim nastavkom. Što nam donosi, što je novo, što se promijenilo, a što ostalo isto, saznajte u nastavku teksta. Možda baš Vi budete sljedeća kap slapa koji broji već 12 milijuna igrača.
Nakon nešto više od godine dana, napokon se pojavljuju scene novoga nastavka legendarno poznate video igre World of Warcraft. Nakon napokon pokorene Legije (uključujući Gul’Dan-a, Kil’Jaeden-a i ostalih ”zlikovaca”) i službeno osiguranog (prethodnim igračima dobro poznatog) Azerotha vrijeme je da obje strane (Horde i Alliance) krenu prema starim ciljevima. Više nemaju zajedničke ciljeve, obje su propatile puno tijekom rata s Legijom (posebice činjenica da su izgubili svoje glavne vođe fakcija) i traže nove subornike kako bi se osvetile suparnicima.
Šest novih subornika u World of Warcraft-u
Svaka fakcija dobiva 3 nova subornika od kojih su trenutno samo 2 dostupna igračima (do službenog izlaska nastavka). Hordi se pridružuju Nightborni (ljubičasti ljudi iz netom oslobođenog grada Suramara koji je također bio pod okupacijom Legije), Highmountain Taureni (kravolika bića iz visokih planina) i Zandalari Trollovi (domorodci otoka Zandalar na kojemu Horda podiže glavnu utvrdu cijeloga nastavka).
Dok se Alliancu pridružuju Lightforged Dreanei (ljubičasti ljudi od kristala prosvijetljeni svijetlom), domorodci kontinenta Argusa koji je također oslobođen od okupacije Legije, Void Elf-ovi (vilenjaci koji su upali u tzv. Void i borili se pretežito na strani Legije) odlučuju se pridružiti Alliancu u svrhu obnavljanja svojih starih kraljevina. Nadalje, Darkiron Dwarf-ovi, tj. crni patuljci dobro poznati svim prošlim igračima još iz prvog nastavka igre, shvaćaju da se nemaju smisla boriti potpuno okruženi Alliancom i pridružuju im se u svrhu mira za svoje ljude.
Novi prostori za obje fakcije
Sukladno već poznatom običaju dolaska novih prostora za obje fakcije svakoga nastavka, isti ne izostaje ni ovog puta. Alliance se naseljava na staro zaboravljeno kraljevstvo Kul’Tiras, dok Horda traži nove suborce na moćnom carstvu Zandalar-a. Možemo pretpostaviti da će se borba igrača protiv mehaniziranih borbi (PvE) odvijati protiv protvnika domorodaca otoka na kojima grade svoje nove utvrde te takvim pristupom poboljšavaju i osiguravaju svoj ostanak na istima.
Ipak je većina nastavka usmjerena na borbu igrača protiv igrača (PvP) jer Horda želi ujediniti cijeli kontinent Kalimdor (gdje su većinski naseljeni, ali nalaze se i 2 Alliance grada: Darnassus i Exodar), dok Alliance namjerava ujediniti kontinent Istočnih Kraljevstva (Eastern Kingdoms, koji većinski kontroliraju, ali nalaze se i 2 Horde grada: Undercity i Silvermoon).
Gdje će nas odvesti ogromne tenzije između Horde i Allianca? Trebamo li očekivati ujedinjenje Kalimdora i Istočnih Kraljevstva? Odgovore još ne znamo, ali je sigurno da će se ovaj nastavak izrazito svidjeti svim postojećim, a možda i privući kojeg novog igrača Warcraft-a.
Autor: Domagoj Rupnik
Trailer za Battle for Azeroth